Merhaba arkadaşlar, biraz uzun olabilir.
Şimdi benim 1 haftaya yakın bel ve alt karın kasıklarımda ağrı vardı. 22 haftalığım.
İdrar veriyorum ağrıdan kaynaklı enfeksiyon yok denilip gönderiliyor. Farklı bi hastaneye gidiyoruz bebişime bakılıyor çok şükür bi sıkıntı yok ama ağrı sebebi hala yok. Tekrar idrar alınıyor ve enfeksiyon çıkıyor. Ama o da hafif. Ama bendeki ağrı idrar enfeksiyonunun hafif olduğunu göstermiyor şiddetli ağrıyor. Ertesi gün evde yattım ağrı ile. Bi sonraki günün sabahi ağrı gine başladı ve acile gittim. Böbrek ultrasonu. Her şeye bakıldı kana da. Crp 25 çıktı. Ama hala enfeksiyon yok denildi. İdrar kültürü bakteri üremeli cıktı ama o da ilk idrar dişarı ikinci içine olacağı için emin olamadılar. Sonra ben ağrımın fazla olduğunu ve bunun böbreklerimden geldiğini belirtmeme rağmen dışkı istediler temiz cıktı neyse antibiyotik yazdılar ama ağrı hala var, 4 gündür içiyorum geçmeyen o böbrek ağrısı bundan eminim.
Tek taraflı da değil iki tarafta ağrı var haddinden fazla ağrıyor akşamları. İdrar yaptıktan sonra gelen o böbrek ağrısı. Kasık ağrısı işte o zaman başlıyor.
Böbreklerim çok ağrıyor arkadaşlar 2 defa ultrasonla bakıldı taş vs yok denildi ama geçmiyor ne yapmam gerekecek?! Korkuyorum artık