Mina40 moraliniz bozulmasın olabilir şeker yüksek çıkabilir, insülin-diyet ile kontrol altına alınabiliyor. Ben insülin kullanıyorum bazen diyeti kaçırdığım oluyor ama diyete de özen gösterirseniz son haftalarınız zaten sıkıntı yaşamazsınız Allah’ın izniyle