askooyumm Doktorlar alışık olduğu için sürekli görüyor önemsemiyor ama yüksek tipler kanser yapıyor test yaptığında zararsız tipse önemli değil zaten ama eşinde varsa oda tedavi olmalı sonra senden ona ondan sana derken başa dönersin benim tanıdıgım da vardı çok araştırıdık doktoru da iyiydi aşı dedi mutlaka onları yaktı çıktıkça gel dedi 5 kere yaktırdı sonunda kurtuldu yüksek riskliydi 1 sene sonra bağışıklığını yüksek tuttu negatifi gördü bende aşımı oldum böyle bi durumu yaşayınca arkadaşım