askooyumm Bende var sprey yaptık yine çıktı, uyuşturup temizlettim tekrar yine çıktı.Patolojiye gitti sonuçlar temiz çıktı. Normal doğum önermiyor doktorum bebeklerde yutak kanseri yapıyor doğumda çocuğun ağzına bulaşıyor diye. Bende araştırdım normal doğumu çok istiyordum ama kendi isteğim konforum için ilk doğumum olsa da bebeği asla riske atamam. Sezeryan olacağım 1 hafta sonra ❤️