myangelson Gizemd-01 bende üniversite Hastanesi’nde cektirdim tüplerde falan sıkıntı yoktu canım çok yanmadı ama arkadaşımda kist vardı orada çektiren kişinin büyüktü o yüzden canı yandı baya