Suadmsv ben diyarbakırda diyarlıfe hastanesinde çektirdim. Prof. Dr. Hakan çoksüer istemişti. Kendisi çekmedi. Rahim filmi çeken kişi kadındı o işin uzmanı. Bende çevremden duyduğum şekilde korkarak anestezili çektirmek istedim ücreti ona göre ödedim. (2500 tl nisan 2023 de çektirdim) kapıda beklerken resmen kaçacak yer aradım. Eşime ben vazgeçtim dedim. Arkamı döndüm gittim. Eşim benle baya konuştu falan ama tabi ben arkadaşlardan duyduğum şeylere dayanarak korktum. Geri döndüm odanın önüne içeriden bi kadın çıktı bana baktı güldü. Yanına gittim dedim nasıldı? İyi dedi çok az sürüyor dedi dayanılmayacak bişe değil dedi saniyelik bişe dakika bile etmiyor dedi o kadarına dayanırsın dedi. Ben ikna olmadım. Dışarda ben gibi aşırı korkan biri vardı o girdi içeriye. Çıktı oda aynı gülüyor. Aynı şeyleri oda söyledi . Kapıyı tıklattım dedim ben anesteziden vazgeçtim alın hemen beni. Tmm dedi uzandım işlem başladı. Spekulum taktı hissetmedim pek. An be an işlemleri bana söyleyerek gerçekleştirdi. Sıra ilaca geldi 15-20 saniye kadar sıkışma hissi yaşadım. Böyle rahmim sıkışır gibi oldu adetken hani ağrır da lavaboya gitmeye can atarız ya öyle bişe. Sonra geçti hemen. Çıktım gülüyorum dedim ki ya bu muymuş , arkadaşları aradım hemen dedim sizin çektiğiniz acılar neymiş ben anlamadım dedim ya bunda ne var dedim. Rahim filmi cd mi raporumu aldım gayet güzeldi. Sol tüpüm tıkalıymış açmışlar. Başka sorun yoktu. Ben memnun kaldım. Çektirecek olanlara önerim çekildikten sonra yürümeyin fazla. Direk eve gidip yatın. Ben diyarbakırı gezdim resmen karnım çok ağrıdı. Doktorda yürüme diye uyarmıştı ama dinlemedim.