Naniklininik sumber Benim sat 28 ağustos aramızda 2 gün var canım. 27 eylülde 1300 beta. 29 eylülde de keseyi gördüm ama vajinal. Yumurtlama günü ve döllenip ulaşması farklı olduğu için çok takılma sayılara
Naniklininik sumber bazen 7,8 haftalarda gören var ama inşallah görürsünüz canım ben de haftaya gideceğim zor duruyorum hepimize sağlıkla gelsin bebişlerimiz🌺
sumber Naniklininik Amin 🤲🏻🌸 beta verdiğim klinik iki betanın da düşük olduğunu dış gebelik düşük vs olabileğini söylemişti. Son betayada hastane acilinde bakıldım (839) düşüş değil artış olduğunu görünce rabbime bıraktım 10 ekimi beklemekteyim 😔
Naniklininik sumber sumber başlangıç zaten 10 da olabilir düşük sayılarla başlayabilir niye içinizi kararttılar sumber artış 2 katında da fazla olmuş önemli olan bu asla öyle düşünmeyin gidince keseyi görünce rahatlarsınız. Geçen ben de endişelendim acile gidip baktırdım
Fatma-00 @“sumber”#p297305 sumber bende 4+6 gösteriyor uygulamada ilk bir hafta vardı benimde ama şimdi yok sizin devam ediyormu
sumber Fatma-00 canım benim 26 Eylül adet döneminde lekelenme ve akıntı başladı 7 gün sürdü yani adet tarihi sürecinde oldu bitti
Deli_hatun_7 sumber geç döllenme gibime geldi kuzum benimde son adet 26 Ağustos 22 Eylül 50 24 Eylül256 26 Eylül 706 28 Eylül 1700 30 Eylül 3840 çıktı kuzum dünde keseyi gördük ikimizinde aynı ama geç döllenme olabılır sağlıklı olur korkulacak bişey değil kuzum ❤️😍🥰
balbadem1 Deli_hatun_7 canım selam ben 3 kez kan yaptırdım doktorum daha yaptırmaya gerek yok dedi şimdi seninkini gördüm de doktorun mu istedi yoksa sen kendin mi yaptırdın testlerini 🙂
yavrusincabim1807 sumber 22 eylülde ilk betam 183 25 eylülde betam 1014 olmuştu benümde şuan kaçtır kümbülir
Ygmraygn Naniklininik bebeğim benim teyzemde var genetik öuhtemelen herkes sorardı bana var mı diye yok derdim kontrol ettirdim sanıyordum ama ya o zaman bişi yoktu ya da sonradan çıktı bilmiyorum kanda çıkıyor hormon testinde tsh ts3 ve ts4 değerlerinde
ummanela Dryfrmzz25 ben de canım çok şükür haftasına göre kesesi vs normal dedi🤲🏻 10 gün sonraya kalp atışı için çağırdı
Dryfrmzz25 ummanela aynen benimde haftaya kalp atışı için çağırdı inşallah hep böyle sağlıklı ilerler hepimizin🤲🤗
Rapunzel-25 Bende beş haftaligim kızlar 28 Ağustos son adet, keseyi görmedi doktor cuma gel dedi normal dedi betam 1150 ydi 3000 olur o zaman rahat görünür dedi alttan muayene yapmadı Allah kucağımıza almayı Nasip etsin inşallah ❤️