Elifonur3535 İlk gebeliğimde 3 , 4 gün reglim gecikse bakıyordum. Artık saldım evlilik yıl dönümümüzde temizlik yapacaktım öncesinde test yapayom evde bir tane var dedim. Her ne kadar olmaz diye korksam da bir yanım olumlu diyordu. Ve testi yapar yapmaz çıkmıştı pozitif. Bunda da eşimle ilişkiye girdiğimizde kesin hamile kalıcam demiştim, yumurtlamalarımı takip etmiyordum. Çok kez de korunmasız yapmıştık ama o an hissettim. Midem falan çok bulandı başım döndü 1 saat geçmeden tabak tabak yemek yiyordum test yaptım negatif sonra kanamam oldu. Yerleşmemi kanamasıydı sanırım önümüzdeki ay, sonra günüm 1 hafta geçince tekrar test yaptım pozitifti. İki gün öncesine de eşime 2 gün geçmesine rağmen reglim gebeyim diye şaka yapmıştım. İnsanın içine doğuyor gerçekten