Elifonur3535 ben hissettim o ay çok dua etmiştim Allahım bu doğum günümü hamile geçirmek istiyorum diye çarşıdaydım bana bir yerlerden sucuk kokusu geldi normalde hiç aramam olsa yerim bir halsizlik hali vardı tuhaftım yani o gün sanki sonra aklıma düştü eczaneden geçiyordum eminim var ya dedim çünkü ilk defa kendimi öyle hissettim sonra aldım test eve geldim silik çizgi vardı hatta o gün adet olmam gerekiyordu 😇