gulozgrr bende ilk hamilelegimde herseyi kullandım en pahalısından en ucuzuna kadar. Doktorum bana annemi sordu. Annende çatlak var mı dedi. Var dedim. Çatlak oluşumu genetiktir dedi ne yaparsan yap çatlarsın dedi. Nemli tutmak için sadece bebe yağı kullan yeter çok kasıma dedi. Çatlak olacak dedi.