Anneoluyorummm1 Haftada 1 kanama yaşadım 4 gün hastanede yatıs verildi. Tam kapandığı için Kanama riskini alamayız dedi doktorum 36+6 da spinal sezeryan oldum. Şükür kanamam olmadı. 2440 gr doğdu bebişim. Denizinci Haticeeee34 Gizemd-01 Nemregn Nemregn
Nemregn Anneoluyorummm1 benimde previa nasıl geçti sezaryanın kan ihtiyacı oldu mu? Gözün Aydın Allah analı babalı büyütsün kucağında kalsın bebiş🥰
N-23 Kızlar Totalis ayrı marjinal ayrı doğum hikayelerinizi paylaşırken bize onuda söylermisiniz sizin hangisiydi tam mı yarı mı kapatan diye, ve adınıza çok sevindim gözleriniz aydın darısı tüm bekleyen ve bizlerin başına 🤲🤲🤲
Ozummm41 N-23 merhaba , ben de plasenta previa totalisim ve çok korkuyorum süreçten de doğumdan da , 22 aylık bi oğlum var ondan da ayrıyım şu anda hastanede yatıyorum , moralim çok kötü . Sizin ameliyatınız nasıl oldu bi de hangi şehirdesiniz acaba
N-23 Anneoluyorummm1 bide kanama kendi kendine mi geldi yoksa ağır mı kaldırdınız yada bi iş mi yaptınız acaba , ayy bende çok korkuyorum inanın şimdi doktora gıtcem ayaklarım geri geri gidiyor
Hasdem Çok çok geçmiş olsun Benim de aşagıda Bakalım gidicem yarın doktora yine bakıcaz yine durumuna 28+5 deyiz Henüz kapamadı ama bakalım ne olucak
Denizinci N-23 riskli gebelik uzmanına mı gidiyorsunuz normal bir kadın doğum uzmanına mı? Ben kendi Doktorumu bırakıp riskli gebelik uzmanı ile devam ediyorum . Konuya çok daha hakim ve çok rahatlattı beni. Doktorun da çok etkisi var. Moralinizi yüksek tutun.
Haticeeee34 N-23 ben 30 haftaligim dun gttim daha belli deil dedi yapisik olup olmamasi dogumda belli olur dedi sizinki nasil anlasildi ya