Cinarsaitinannesi Liya98 benimde bat bugün henüz bisey yok ama olacak gibi ağrım var test 4 gun once negatifti
Lokman Liya98 6 gün geçti canım bugün kaset test negatifti pkosluyum. Sanırım mevsim geçişi yüzünden 🙄
Merve-metin Bende beklemedeyim bat 29 eylüldü hala olmadım 🙏🏻 İnşallah rabbim hepimize müjdeli haber almayı nasip eder
Merve-metin Cinarsaitinannesi akıntı yumurtlama döneminde olmuyor mu ben mi öyle biliyorum acaba ? Çünkü cuma günü adet günümdü ve o gün çok fazla beyaz akıntım vardı ovülasyon testi yaptım yumurtlamamın pik olduğu dönemiymiş hemen değerlendirdim dünde silik çıktı çatlama olmuş
Cinarsaitinannesi Merve-metin evet benim genelde yumurtlama döneminde oluyor akıntım ovulasyon kullanmiyorum akintimla anliyorum
Merve-metin Cinarsaitinannesi evet bende öyle biliyorum canım ondan dedim ama bekle hemen umutsuzluğa kapılma 🙏🏻 Ben bu ay olmayacak dedim tam adet günümde yumurtlama gördüm çünkü oradan biliyorum
Cinarsaitinannesi Liya98 bende sabah test yaptim negatifti bende olurum herhalde bugün hayırlısı artık
Sev_sevda Bende bat yarın 4 ekim ama bel agrım var adet agrısı gibi galiba bende elendim…6 gün kala erken gebelikte negatifti yarın olmasam yine yapıcam test ama olucak gibi😏Bu ay umutluydum mide bulantılarım vardı son 6 gün kala galiba olmuycak
Cinarsaitinannesi Liya98 benim temmuz başında kimyasal oldu iki adet olana kadar korunduk tekrar eylulde başladık denemeye
Cinarsaitinannesi Liya98 bende elendim kasım başında yine buluşalım ☺️ inşallah bu defa pozitifi görürüz