Ben kullanmıyorum drlar önermiyor junoyu bile ☺️ bebeğimi emzirdikten sonra bi müddet omzumda yatırıyorum hem ten temask oluyor hem de tam uykuya dalıyor. Kusma olayımız bazen aşırı emmek istiyor o zamanlarda oluyo 🤭☺️ bence doğum yapmadıysan önce bebeğini bi tanı. Çok zam gelen bişi değil hem dr una da danısırsın ☺️ gerekliyse alırsın