SenaDikkaya SenaDikkaya ultrasondan baktı keseyi göremedim dedi gözükmeyebilir beta 2000 e kadar dedi alttan muayene eder diye düşündüm etmedi beta değerimin aşınmasısınız söyledi tekrar kan vermeye gitmek zorunda kaldım
SenaDikkaya Betam 43 e düşmüş 95 ten artmamış doktor düşük yaptığımı söylüyor kimyasal gebelik diyor yapabileceğim bir şey var mı herhangi bir ilaç ve ya ek bilginiz var mı
Pitircikkus SenaDikkaya herhangı bısey yapmanıza gerek yok ocak ayında bende gecırdım normal adet kanaması oluyo o sekılde atıyosunuz vucudunuzdan ama kımyasaldan hemen sonrakı ay hamıle kalma olasılıgı yuksek oluyo hıc korunmadan devam edebılırsınız
AybarsUmay_ SenaDikkaya canım çok geçmiş olsun bende kimyasal gebelik yaşadım çok zor Allah sabır versin. Hiçbir şey kullanmama gerek yok çok ağrın olursa ağrı kesici kullan normal adet gibi geçiyo. Allah tekrar nasip etsin inşallah 🙏
Pitircikkus SenaDikkaya evet bıraz ağrılı gecıyor ben bıde o donem grıp öksürük falan da olmustum cok zor gecırdım sukur gecıyo insallah onumuzdekı ay hemen hamıle kalırsınız da bu agrıları unutturur Rabbım sıze ☺️