Emel_34 Demet-Eser açıkcası %50 %50 oranlar olduğu ıcın merak edıp sordurmadım ben hep hıssedıyordum kız olacağını 12+6 da ogrenmıs oldum gerek duymadım 🥰
1cocuklumom Emel_34 moralinizi bozmak için demiyorum ama hafta biraz erken 12 fe bana da kız dedi 17 de erkek 😅Allah kalbinize göre versin
1cocuklumom Emel_34 moralinizi bozmak için demiyorum ama hafta biraz erken 12 fe bana da kız dedi 17 de erkek 😅Allah kalbinize göre versin
Emel_34 1cocuklumom hayırlısı neyse o olsun %80 dedı ıkılı test yaptırdım orda daha net olur dedi ama ultrasonda çok net gosterdı kendını ama dedıgım gıbı ılk çocuk olacağı ıcın inanın hıc farketmıyo 🥰
Emel_34 Bal5 evet ama gun olarak Hangı günde doğduğumu bılmıyorum kımlıge göre gıttım ordada kız cıktı