Haticee7818 Emel_34 bir şey rica edebilir miyim? İlk kese resminizi atar mısınız bebek daha oluşmamış halini
1cocuklumom Emel_34 moralinizi bozmak için demiyorum ama hafta biraz erken 12 fe bana da kız dedi 17 de erkek 😅Allah kalbinize göre versin
1cocuklumom Emel_34 moralinizi bozmak için demiyorum ama hafta biraz erken 12 fe bana da kız dedi 17 de erkek 😅Allah kalbinize göre versin
Efnan3443 Hayırlı olsun cnm sağ salim doğurup kucagına almayıda nasip etsin inşallah 🤲 benim 13+6 ama daha öğrenemdik ya
Emel_34 Efnan3443 hadi ya gercı bende beklemıyordum doktor yınede % 80 dıyelım dedı ama baya belırgındı çok yaramazdı teyzesi🥲🥰🫶
Emel_34 Efnan3443 ayy ınsallah o gunlerı sabırsızlıkla beklıyoruz hayırlısıyla hepımız kucağımıza sagsalım alırız knsallah🫶🙏🥰
Haticee7818 Emel_34 2. Gebeliğim bir oğlum var onda kese yuvarlaktı bu gebelikte fasülye şeklinde de o yüzden merak ettim 😍
Emel_34 Haticee7818 ben çok erken ogrendım ılk ultrason resmını atıcaktım ama orda hıc yok diye atmadım 😅
Emel_34 Demet-Eser açıkcası %50 %50 oranlar olduğu ıcın merak edıp sordurmadım ben hep hıssedıyordum kız olacağını 12+6 da ogrenmıs oldum gerek duymadım 🥰