selim10
Et, tavuk, köfte yemeklerini yapıyorum yağsız gayet güzel oluyor. Kızartmalar yapıyorum. Birçok börek çeşidini yapıyorum. Közleme yapıyorum. Güveç yemekleri yapıyorum. Kahvaltıda çok kullanıyorum ekmek üzeri tariflerde. Bazı tatlıları yapıyorum sufle,kek vs. Bir ara tüpüm bitti içinde yumurta haşladım 😃 sucuklu yumurta yaptım.