Xiaomi kullanıyorum. Çalışıyorum ve Çok işime yarıyor. Kahvaltı için patates fln gibi sıcaklarda, ekmek, simit ısıtmada, köfte, mantar gibi yemek yanına kızartma, közleme yapılacak herşeyde kullanıyorum. Oldukça pratik. Geçen orda lahmacun yaptım miss. Fırından daha hızlı.
Mikrodalga gibi dolaptaki yemeği ısıtmada da kullanıyorum.
Bana gerekliymiş, iyi ki almışım.