maviipapatya öylemi oluyor kanama yoksa herşey yolundamıdır gerçekten bir kızım var 4 yaşında ve iki kere hamile kaldı biri 5 havalıyken kanamayla gitti diğeri 8+3 ‘te kalbidurmuş ve benim 11 haftalıken kontrolüm vardı kontrolüme bir gün kala kanamam oldu acile gittiğimde bebeğin kalbinin 8+3 te durduğunu öğrendim ve hemen kürtaj yaptılar çok yıprandım ve bir yıl sonra şimdi yine hamile kaldım korkuyorum Allahım inşallah bunu sağlıklı bir şekilde doğururum hepimiz çokça amin ☘️