yenigebis0335 ben de yedim ilk zamanlar canım istiyordu faydalıdır diye de yedim 12. haftaya kadar ara ara kahverengi akıntılar arada çok az kanamalar devam etmişti çok şükür 23. haftadayım bir sıkıntı yok normaldir adet kanaması gibi çok değilse yerleşme kanamasıdır