yenigebis0335 kızlar eşim hurma almıştı fındıkla falan yiyeyim diye 2 tane yedim düşük riskim vardı ama kaç gündür ne kanamam ne lekenmem kalmamıştı 9 haftalık gebeyim ama şuan afedersiniz çamaşırım gene çok batmış sizce ne yapmalıyım
semrakarahan yenigebis0335 hic duymadm hurmanin dusuge neden oldugunu bnde yedim cok sukur bise yok ama kanamam bitti die hani dikkat etmedinizmi veyatta istrahatiniza devam etmedinizmi doktorun verdigi ilaci kestinizmi hemen
Kubravci yenigebis0335 meyve olan hurmamı diğeri mi ben hiç duymamıştım diğer su kuru hurma var ya onun doğumu kolaylaştırdığını duymuştum sadece
yenigebis0335 Zeliha66 bende biliyordum ama 6 adet faln di ben çok canım istediği için yemiştim çok pişmanım
yenigebis0335 semrakarahan ilacımı kesmedim devam ediyorum istirahate de devam 2 küçük hurma yedim o anlık dalgınlık can istemesiyle şimdi an lavaboda fark ettim
Zeliha66 yenigebis0335 cokda canın cektiyse bisey olmaz canim bundan sonra dikkat et. Bende cok yedin zannettim
semrakarahan yenigebis0335 hurmadan olurmuki bilemedimki siz dikkat edin yinede ayaklarinizn altina yastik koyun dikin ayaginizi dinlenin hayirlisiyla insallah bise olmaz korkmayin ama kanama kirmiziysa bi gorunun derim
yenigebis0335 Gulsumkeremsuat malesef ki devlete gidiyorum acilldekilerde düşük tehlikesinde sadece moral bozuyorlar😔
semrakarahan yenigebis0335 ben acile gittim 3 hafta olucak ic camasirima bakti kanamayi gorunce yataralim dedi igne hap serum gozetm altindaydm surekli cok sukur smdi kalmadi
yenigebis0335 semrakarahan biraz daaha bekleyeyim inşaAllah olmaz bi sıkıntı canım . Allahım hepimize sağlıkla kucağa almayı nasip etsin rabbim
yenigebis0335 Kubravci evet canım kuru hurma raamazanda yediğimiz işte doğumu kolaylaştırdığı için birkaç yazı okudum ilk 3 ay önerilmiyormuş
Fbd yenigebis0335 canım hurmadan değildir o 2 tane hurmayla öyle birşey olacağını sanmıyorum ama sen ihmal etme doktoruna danış lekelenmeni
yenigebis0335 Fbd salı günü kendi doktoruma gidicem randevum var inşaAllah bişey olmaz ama bunu mutlaka söylicem canım
yenigebis0335 Gulsumkeremsuat bi saat daha gözetleyeyim inşaAllah bi sıkıntı olmaz olursa tabiki duramam canım😔