zeynep50_ 1zehratun senin adına çok sevindim bende Mayıs ayında dış gebelik yaşadım cuma günü degerimin 146 olduğunu ogrendm ama hala içimde korku var atamıyorum o duyguyu
1zehratun zeynep50_ muhakkak olur şimdiden bendede var napalım güzel düşün güzel olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
zeynep50_ 1zehratun amin inşallah tez zamanda isteyen herkese nasip etsin kucaklarimiza almayı da nasip etsin sağlıcakla
Kusumoldu Bsrblr 26 haftayı görmüşsünüz maşaAllah bence bebişlerimiz stresimizi hissediyor o yüzden siz de biraz daha rahatlayın bence
Melk_plt00 1zehratun bend kürtaj oldum eylülde İlk bebeğim di o kadar çok zor ki bunu yaşayan bilir inşallah Rabbim bir an önce bana da nasip eder
Bsrblr Melk_plt00 bunu en ıyı ben bılırım sımdı ıkıncıye çok panıgim ıste ama korkma hemen oluyor ben 3 ay korundum doktor 6 dedı de somra yeter olsun dedım 4 ay hamıleydım
1zehratun Melk_plt00 rahat olun yeni olduysanız uygulamayı silin üç ay düşünmeyin sağlıklı beslenin Allah izniyle tekrar olur 🐥💓
1zehratun Melk_plt00 evet şu an çok taze şunu unutmayın Rabbim nasip ettiyse tekrar edecek biraz sabır
Amigurumi 1zehratun sizin adınıza çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın huzurla mutlulukla büyütün ♥️😍🥰🌸