
Rabbim isteyen herkese tez zamanda kavuştursun mayıs ayında kürtaj oldum kalbi durmuştu bebeğimin şok olmuştum üç ay kendime gelemedim bebek görmek istemedim en yakın arkadaşlarımın gebeliklerini sakladı benden , olmayanın bebeğe hasret anneleri o kadar anladım ki Rabbim imtihan etmesin imtihan olanlarda tez zamanda güzel haberlerle sonlansın , bizlerde sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin.. bu süreçte benim gibi olanlar kesinlikle pıhlaşma testi yaptırsın bu uygulamadan öğrendim bu testi çıkmaz ilki bir şey olmaz demeyin bende çıktı mutlaka yaptırın her şey gönlümüzce olsun güzel anneler 🤍