Hazall23 balbadem1 benim bugğn 4+4 c.tesi birlikte sonucu öğrenmiştim hatta 627 çıkmıştı. Bugün yine aynı saatte aynı yerde yaptırdım 1894 çıktı 😳
Hazall23 balbadem1 sanırım erken dönemde yaptırmıştın ilkini doğru hatırlıyorsam ama sıkıntı yapma bir yükselme söz konusu zaten. Doğru da demiş doktorun. Farklı yerden kaynaklıdır
Jeonxx balbadem1 banada karnımdan baktı rahim duvarı kalın iyi dedi, folik asit verdi sadece perşembe beta değerine göre bana gün verecek bende gideceğim inşallah
balbadem1 Jeonxx aynı şeyleri söylemiş benim de kalınmış başka birşey vermedi ince olunce mı ilaç veriyorlar
ilkheyecanim96 balbadem1 atıyorum ilkini akşam ikincisini sabah verdiyseniz sonuç gayet iyi zaten 2 günde 1 artış oluyor
Jeonxx balbadem1 hiç bilmiyorum ama güzel şeyler söyledi en azından odadan çıkarken iyi hissettim kendimi, artık dua edip bekliycez değerlerimiz çok güzel artsın inşallah 🤲🏻