balbadem1 Kızlar 30 unda verdiğim kanda 168 çıkmıştı bugün 280 çıktı doktor farklı yerlerde yaptığın içinde olabilir dedi çarşamba tekrar çağırdı normal mı sizce
Izell balbadem1 iki günde bir iki katına cikması lazım çok kötü defil farklı yerde olmasına rağmen ama çarşamba günü tekrar baktirip iki katı olmusmu görmek gerek 🌸
Zeybal34 balbadem1 350 civarında çıkması lazım. Yani 2 katı olacak. Ama fenada değil birdaha yapılmalı kesinlikle.
Zeybal34 balbadem1 ha evet pardon ben 280 yzdığını unuttum Haklısınız. Hayırlısı canınızı sıkmayın stres hiç yapmayın. Allah ım güzel haberler almayı nasip etsin inşallah🤲
Jeonxx balbadem1 benimkide takip edilecek en son dünverdim 262 çıktı doktorumda perşembe 585 in üzerinde olması lazım dedi bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
balbadem1 Jeonxx aynı ilerliyoruz ozaman rakamlar da çok yakın bana folik asit verdi birde d vitamini karnımdan baktı birde kistim varmış çarşamba göreyim seni dedi
Jeonxx balbadem1 banada karnımdan baktı rahim duvarı kalın iyi dedi, folik asit verdi sadece perşembe beta değerine göre bana gün verecek bende gideceğim inşallah
Hazall23 balbadem1 benim bugğn 4+4 c.tesi birlikte sonucu öğrenmiştim hatta 627 çıkmıştı. Bugün yine aynı saatte aynı yerde yaptırdım 1894 çıktı 😳
ilkheyecanim96 balbadem1 atıyorum ilkini akşam ikincisini sabah verdiyseniz sonuç gayet iyi zaten 2 günde 1 artış oluyor