Elifkos amin siz de inşallah 🙏🏻☺️
36 da gidecekmişsiniz siz zaten çok yüksek ihtimal alırsınız çünkü sezaryanları 38 en geç 39 haftaya planlıyorlar sizin de çok bir zaman kalmamış oluyor o haftalara
Daha fazla gecikirse doğumun kendiliğinden başlama ihtimali artıyor diye bu şekilde oluyor sanırım