Elifkos Kızlar ilk hamileliğim sezaryan doğum ıstiyorum özelde dusunuyorum şuan 33+3 haftagim 36 haftada kontrole gidip doktorla konuşmak istiyorum doğum için gün veriyorlarmi acaba birde ilk doğum olduğu için genelde 39 haftaya kadar bekletirler diyorlar
Daisy0000 Elifkos 39+1 de aldılar ,benimde ilkti, mecburi sezaryen idi,doktorum 39 u bekleyelim demişti
BirazbundanBirazondan1 Elifkos benimde ilk gebelikti ben isteğe bağlı sezeryan istedim. Doktorum 39 hafta alırım dedi. Ama kızım 37 +1 de suyum gelmesiyle hızlıca sezeryana girdim. 😅 Kızım istediği vakitte geldi.
Merveballl merhaba, ben normal doğum istediğim icin 39+4 e kadar bekledim ama normal olmadı szeryana gün verildi. doktorunla görüş bi bide doktorun kabul etmesı lazım yoksa kendin direk sezaryan istersen ücreti 2 katı oluyor
Elifkos Merveballl gidince konuşucam doktorumla şuan 11 bin dediler ama kendi isteğimle olunca artarmi bilemedim eltimde aynı hastanede doğum yaptı ama fark vermedi sanırım
Merveballl Elifkos benim bildiğim sezeryan 11 se kendi isteğin olunca 22 bin oluyor en azından benim hastanemde öyleydi
Elifkos BirazbundanBirazondan1 çok korkuyorum vaktinden önce doğacak diye ailemden uzakta yaşıyorum anı doğum yapsam eşimden başka kimse yok planlı giderse kardeşim gelecek yanima
Elifkos Merveballl 😂tahliller fln 25 i gözden çıkarmıştım ama özel olarak isteyince daha çok fiyat çıkar o kadar vermekte istemem ya
Sezen01 Elifkos benim de 33+1 bugün plesenta previa totalis rahatsızlığım var doktor 37. Haftada mutlaka almamız gerek dedi 😢
Sezen01 Elifkos beneğin eşi bebeğin yerine yerleşerek rahmimin önünü tamamen kapatmış normal doğum yasak ağır iş yasak cinsellik yasak ve hep kanama oldu doğumda riskli diğerlerine göre hayırlısı rabbimden 🙏
BirazbundanBirazondan1 acemi1annee yok küveze girmedi. Kilosu da düşüktü. 2.825kilo doğdu yanıma getirdiler. Solunumda sıkıntı yoksa küveze girmez.
Elifkos Avril sağlıkla kucağıniza alın inşaallah başka şehirden önümüzdeki hafta gidicem yaşadığım yere inşallah orda bende gün alırım