Zelihasap Kızlar öldüm mahvoldum yardım edin 13 haftalık gebeyim dişim çok ağrıyor neler yapmadım ki herşeyi denedim herşeyi ana geçmiyor işlemde yapamıyolar bildiğiniz bir yöntem varsa nolur yardım edin dayanacak gücüm kalmadı
DDKB Zelihasap kesinlikle kadin dogumcuna sor oncelikle, hamilelikte parol oneriyorlar ama kendi doktorun onaylamadan sakin bir sey yapma
gzdeylcn Zelihasap kadın doğumcunla görüşüp izin al bence bende 20lik dişten çok çektim ağrısından göz yaşları döktüm doktorumdan izin aldım cerrahi işlemle çektiler dişi
Mervemerii Kadın doğum doktoruyla bi görüşün izin verirse diş doktoruna gidin ben öyle yapmıştım iki defa ağrı oldu dayanamadım 🥺
Zelihasap DDKB acile gittim kaç kere parol serum taktılar banamısın deniyo içtimde ilaç gene geçmiyor
Naressmom1644 Haftası daha çok küçük :( bu yüzden kadın doğumcunda onay vermeyebilir işlem yapılması icin güzelim :( en kotu iltihap yoksa uyusturmadan tedavi yapılabilir mi , yapılırsa bı zararı olur mu onu sor :(
Zelihasap Naressmom1644 uyuşturmadan mahvolurum birazcık geçse yeter sıvı bile içerken acıyo sabahtan beri doğru düzgün yemek yemedim
Zelihasap gzdeylcn keşke izin verse bile sorun olmasa ben dişçiden korkmam hamile olmasan kırk kere çketirmiştim
n1saa Zelihasap Geçmiş olsun🌸 Yıllarca asistan olarak çalıştım hiç bir sorun teşkil etmiyor tedavinizi olabilirsiniz. Röntgen yasak sadece. Tabi ben Yurtdışınnda yaptım Asistanlığımı orasıda var🤷🏻♀️
Merve2016 İnanır mısın bilmem ama bana çok faydası olan bir şey 21 tane karanfil bir bardak suya her biri besmele çekerek top kısmını koparıp öyle suya at sürekli o suyla gargara yap su kaldıkça rengi koyulaşıyor tadı acıyor ama o zaman daha da etkili oluyor 37 haftalık hamileyim hep bu şekilde durduruyorum ağrıyı
Alwayshope Zelihasap araştırın dişinol diye bir damla var kulak pamuğu ile o damlaya batırıp ağrıyan dişinize değdiriyorsunuz anında geçiriyo eczanelerde satılıyo hamile olduğunuzu söyleyin eğer yasak değilse verirler çok kuvvetli zaten kimyasal değil içinde karanfil tadı var baya