bbaby44 doğum anında kesi atıldığı için hissedilmiyor çünkü o sırada doğum da olduğu için acılar birbirine karışıyor. Bende epiduralli normal yaptım kesiyi ve dikişi hissetmedim. Bebiş çıktıktan sonra doktorum dikiyorum şimdi korkma dedi ama yine bisey hissetmedim. Asıl mesele doğumdan sonra oluyor. Dikiş sayısı da fazlaysa hareket etmek oturmak baya zorladı beni. 41 gün oldu, halâ canım acıyor korkutmak istemem ama bende bu sekilde🤷🏼♀️🤷🏼♀️