srgl3362 uyusukluk geçince tabiki dikiş acısını hissettim. sonra uyuşturmalarını istedim.sezeryandann daha cabuk toparlaniliyor ama bence..Arkadaşım 3cü sezeryanını oldu sondada takıldı,dikişinede bastırdılar 3 kere kan aksın diye, bide dogumdan sonrası var antibiyotik vermiş doktor kulllanman gerekyor demiş ama normal dogumda bunların hicbiri yok.ne ilac kullaniyorsunuz dogumdan sonra ne sonda takiliyor ne dikişe bastırılıyor rahat yani çabuk toparladım ben