Gulnur aynı ben. Yalnız değilsin. Dua etmek tek çözüm. Geçmişimin bu şekilde karşımıza çıkacağını bilmiyorduk. Ağır travmalar bendede oldu. Buda değişik korkularla vücudumuzun hormonlarla oynadığı oyunlar. Onlara yenik dusmucez. Karnimizdakilrr bundan etkileniyor. 😊 bi anne olarak bunların ustesinden gelmeliyiz. Bazen boşluğa dusuyoruz şimdi bende olduğu gibi ama yine kendimi iyi hissedebildim. Güçlü olmalıyız. Doğumdan sonra evladlarimizi kucagimiza aldığımızda inşallah geçicek. Çünkü yüce rabbim nelere kadir. Bi yerde okumuştum. Döl yatağının gerçekleştiği yer olan RAHIM neden Allahın isimlerindendir düşündünmü? 😊☺