nisanisa Allah allah nasıl o kadar acıdı ya şaşırdım valla benim o bölgem çok hassas gerçekten tuvalet kağıdıyla bile silerken acır afedersiniz ilişkide mesela ilk korkuyorum çok acıdığini bildiğim için bende çatı muayenesi oldum ilk acı olucağini bildiğim için kastım ve gerçekten acıdi sonra kendimi bıraktıkca acı olmadı hani öyle abartılıcak bişey yok kızlar bi kaç saniye aciyo korkmayın ya bakın anlattıklarıma rağmen bunu söylüyorum ben arkadaş çok tatlı canlı galiba 😊
Elissaaaaaa nisanisa ya ben çok kastım kendimi o kadar acıdı ki ama ebenin de hatası psikolojik olarak hazırlamadı beni korktumda o yüzden şimdi bir daha girsem tedbirli girerim herhalde oyle olmaz😊
Civcivimm MASALMYRA ya o kadar abartıyolar var ya benim etim kopsa kalkıp burda etimi kopardılar demem ya herkesin farklıdır belki yada bu gerekli bişeyse insanları korkutmaya ne gerek var ki
Hilgl Elissaaaaaa okumama ihtimalimize karşı felaket senaryoları yazmaya devam edin öyleyse siz facialaştırın biz okumayalım , pekii😏
nisanisa Elissaaaaaa canım onlar öyle umursamaz ki bana bakan da öyleydi ilk acıdı kendimi kasınca böyle yaparsan bakmicam falan dedi bende ilk defa alttan muayene oluyorum dedim yine de sert tepki verdiler burda çok okumuştum bunu baktım iş bende bitiyo bıraktım kendimi derin nefes alıp öyle bi kaç saniye acıdı bitti yani 😊
Enesim Elissaaaaaa bir şey sormak istiyorum 29 haftalığım dün doktorum lekelenmem olduğu için alttan muayene etti açılma varmı diye çatı muayenesiyle bu işlem aynımı acaba
Elissaaaaaa Enesim aynen hemen hemen aynısı sadece çatı muayenesinde süreyi biraz daha uzun tutuyor darlığa falan da bakıyor
kubra72 Omerhatice size katılıyorum korkutucu şekilde konuşmamak lazım mesela bnde yarın çatı muanesi olucam kaç gündür düşünüyodum nasıl olcak acaba die ve bu konudaki yazım şeklini görünce korktum açıkçası
Omerhatice kubra72 iste bunlari dusunmek lazim insan ister istemez etkileniyor ama sakin korkma catala otur ve kendini sertbest birak sonra aa bittimi diyosunuz merak etmeyi kendini kasarsan zaten kemkkler sıkıyo kendini o zmn canini acitmia olursun canm hic bisey hissetmiyorsun merak etme 😊
Victoria Burada olumsuz şeyleri niye yazıyorsunuz ki? Herkes hamile burada neden korkutuyorsunuz insanları? Sizin acımış herkesin mi acıyacak?😒
Bittersweet Elissaaaaaa ben de bugun oldum ama oyle cok asiri acimadi. Sona dogru acilmaya bakarken Hafiften bi aci hissettim sadece
Bittersweet asilsmom parmagiyla bakiyor doktor abarti bisey yok. Ben kac aydir yuzyuze baktigim doktora ciplak yatmanin verdigi utanc disinda bisey hissetmedim desem yeri😁
Ntlz Hafizeipek canim sende panik atak var diye sezeryan yapmasi lazim doktorun bu kadar korkuya normal dogum yaptirmiyolar cunku
Hafizeipek Ntlz psikiyatri panik atak yok dedi rapor vermedi. Şimdi gene girdim doğumhaneye gene başım döndü cuma günü bidaha gitcekmişim. Vajinal USG yaptiramiyorum, cinsel ilişkiye giremiyorum hala normal doğum diyolar aklımı oynatcam yakında
Bittersweet asilsmom ya benim de kadin ama, kac aydir yuz yuzeyiz arkadas gibi oluyor yine de bi utandim yani. Ama şu acidan dusununce kadin olunca en azindan elleri küçük oluyor diger turlu daha mi can yakardi bilmem😁😁🙈
kubra72 Omerhatice Omerhatice çok Tşk ederim içim birazda olsa rahatladı 🙏🏻 Bakalım yarın nasıl geçecek 🙂🙃
Ntlz Hafizeipek ay tovbe yarabbim ya ama devlet normal doguma daha fazla para verdikleri icin artik normal dogum icin zorluyolar. Onceden sezeryana fazla para aliyolardi herkesi sezeryan yapiyolardi. Ama senin durum kotu bendede vermedi rapor o an nasil gecicek anlamicaksin kendi kendini strese sokuyosun dedi