Hafizeipek Ooo ben saat 6 buçukta kalktım doktora gittim sıra bekledim çatı muaynemi oldum eve geldim şuan ağrıdan ölüyorum 😂😂
Ama bebek kanala girdiği için sancim var yoksa çatı muayenesi yaparken öyle abartiklari kadar ölüp bitilen bişi değilmiş Korktuğum kadar bişi yok yani 2 dakikada bitti ama ister istemez insanın canı yanıyor tabiki 😂
Çok şükür normal doğum onayimi da aldım 🤲🏼🙈
Lekelenmem var birde çok sancim var alt tarafa baskı yapıyor
Pazar günü acile muayeneye çağırdı