Hurisss Elissaaaaaa kimseyi korkutmaniza gerek yok o sizde acımıştır belki doktorunuzdan kaynaklanmıştır. Bende yeni çatı muayenesi oldum çok korkuyordum öncesinde saçma sapan şeyler anlatıyorlardı fakat hiçte öyle abartılacak gibi değil di . Normal dogumuda bu şekilde abartiyirlardir derim insallah diyorum 😍
Ygtzynp HaticErol43 bir dk bile sürmüyor ebe iki parmagını sokup kemiğine bastırıyor abartacak bişey değil çok hafif hissediyosun ama aslaaaa dayanılmayack bişey degl hiç korkmayın benim canım çok tatlıdır ben bile zorlanmadım
Ygtzynp Bana ebe yaptı bolca kayganlaştırıcı sürdü.vajina öyle biyer ki bebek kafası çıkıyor ben sadece ili parmagımı sokucam dedi.önce sakinleştirdi.sonra tek parmagını somtu sonra ilincisini açıklık baktı.sonra çatını kontrol edicem dedi biraz acıyabilir ama gevsersen daha az acır dedi.çok nazik davrandı.evet biraz hissettim ama asla dayanılmayacak gibi değildi hatta ben bayaa bekledim ee kalksana bitti dedi buladarmıydı diye sordu .gayette normal dogum yaparsın ama kimlerle karsılastıgına bağlı Allah iyilerle karsılaştırsın.keşke posta yazmasaydın sana nazik davranmadıklarından olmus bi başkası korkmasın.sende korkma onların hatası yüzünden ön yargılı olma inşallah güzel bir dogumun olur
zlemzcanzl Elissaaaaaa ilk kontrolümde hiç sıkıntı olmadı acımadıda. Bugün acildeydik doktorum o kadar kaba kontrol etti ki acıdan kendimi kaç kere geri çektim. Arkadaşlar tamamen doktorun yaklaşımıyla alakalı kaba savranınca kasıyorsun ve canında doğal olarak çok yanıyor
Hafizeipek LadyT senin kendi doktorun yapmıştır. Devlet hastanesinde kim denk gelirse o yapıyo o yüzden korkunç geliyo bana
Annesininbalbocugu Hafizeipek Benimde sabah çatı muaynem var ama doktorum yapicak devlet hastanesine gidiyorum 😂 Ama tabi acile gidince kim kime denk gelirse orda başka doktorlar var Ve acimasizlar soru bile sordurmuyorlar 🤐
mehtap28 Cennetinannesi 36+5 te olmus olacagim ama herkeste bir degil bazi doktorlar 37den sonra yapiyolar
Hafizeipek Annesininbalbocugu benim yarın çatı muayenem olsa telefonumu kapatıp ıssız bir adaya yerleşirdim hastaneye gitmemek için 😂😂😂😂
Annesininbalbocugu Hafizeipek Ha ha ha valla ( sesli güldüm ) Kaçış yok ki eninde sonunda olucak yani 😂 Öyle ıssız bir adaya saklanmak gibi bir şansımiz yok 😁
Hafizeipek Annesininbalbocugu valla bugün doktor gel doğumhaneyi gezdirim sana korkun geçsin dedi kapıdan girerken bayılmışım 😂😂 doğumda kalp krizi geçirmezsin inşallah dedi 🙄
Hafizeipek Annesininbalbocugu bana çatı muayenesi yapabilmrleri için beni bayiltmalari lazım asla izin vermem ben 😆
Annesininbalbocugu Hafizeipek Yok artık gerçekten bayildin mi Ben ebeme kendim söyledim doğumhaneyi gezmek istiyorum diye 😂 Sen doğumda ne yapacaksın peki canım nasıl dogurcan kız sen
Annesininbalbocugu Hafizeipek Peki çatı muayenesi olmadan nasıl normal mi sezeryen mi olduğunu anlicak ki doktorun 😂 İlahi sen korkma kız bu kadar Valla sen böyle anlatınca ben senden cesaretliymisim şimdi anladim 😂 Ayy beline sancılar girdi 😂😂
Hafizeipek Annesininbalbocugu bilmiyorum herelde suyun gelince korkudan kendimi tuvalete kitlerim hiç bir kuvvet beni acile götüremez😂😂 8 aydır söylüyorum doktora korkuyorum diye kimse ciddiye almadı beni bugün anladılar sonunda ciddi bir korku dedi doktor odasında tansiyonum 10/5 çıktı doğumhanede 16/10 çıkmış
Annesininbalbocugu Hafizeipek Kız bide wc de tek başına doğurursun o daha kotu 😂😂 Suyun gelse demek yine kacican he gece gece güldürdun beni ya Allah'ta seni güldürsün bı yan korkumu unuttum 😂
Annesininbalbocugu Hafizeipek Tansiyonun yükselmesi kötü olmuş korkma kız bu kadar bebişine zarar verirsin o da korkar sonra 🙄
Ntlz Hafizeipek canim sende panik atak var diye sezeryan yapmasi lazim doktorun bu kadar korkuya normal dogum yaptirmiyolar cunku
Hafizeipek Annesininbalbocugu inadını bırakıp sezeryan yapmayı kuzu kuzu kabul etmesi lazım artık doktorun 😂😂 bayılmışım hala tepemde dikilmiş gebeye suda doğum yapalım diyo ebeye 😂😂😂😂
Hafizeipek Annesininbalbocugu zaten doktor kendi yapmıyomuş çatı muayenesi doğum başlayınca yapılıyomuş. NST de sancı bile çıksa acile yolluyomuş gene kendi yapmıyomuş 🤔