Elissaaaaaa bencede sana katılıyorum.. herkesin doktoru, acıya karşı dayanıklılığı vs. Farklı oluyor yani bu süreçte herkes kendisi yaşıyor herşeyi benim de deli gibi acıyor çatı muayenesi öyle çokta basit birsey değil yani çocuk nasıl yaptın o zaman diye Birseyle alakası yok !