Ben de paketli ve hazır gıdalar asla yemiyorum. Sebze, meyve, ceviz, salata hergün tüketiyorum ama canım sürekli poğaça, börek hamurişi çekiyor. Hergün deli gibi turşu yiyorum. Kilo sorunum yok fakat sağlıklı ilerlesin diye dikkat ediyorum. Tabi birkaç ay sonra sıkılıp bırakabilirim de 😃 iştahlıyım dayanamam gibi geliyor