sevdaari Zeynooosekooo şu an aynı şeyleri ben de yaşıyorum. Sağ boslukta bir sanci var bastırınca elektrik carpiyo gibi. Bazen yok bazen bir geliyor çok korkuyorum şimdi de uykumdan uyandirdi. Çok olmuş yazdığınız ama ne çıkmıştı sizin