Zeynooosekooo Kızlar 17 haftalık gebeyim sağ boşluğuma bi kramp giriyor o an nefes alamıyorum sağıma soluma asla dönemiyorum uykudan uyandıracak kadar şiddetli bişe. Hiç yaşayan oldu mu
umudumsun35 Zeynooosekooo benim enfeksiyon da yok çok suda icerim arada benimde Bi ağrı giriyor sağ kasığıma çok fena..hiç hareket etmeden duruyorum taki geçene kadar geçtikten sonra ayağa kalkıp biraz yürüyüş yapıyor.benimde uzandığım zamn oluyor genelde.normaldir diyorlar bilmiyorum artık
Rubbywoo Zeynooosekooo Zeynooosekooo su içmek en önemlisi böbrek agrısında bazen taş olabişiyor oda aynı hatta daha faxladı ağrı yapıyor ama böbrek ağrısı kronik bi durummuş her hamile görülebilirmiş o olması yüksek ihtimal
Rubbywoo İdrar yolu enfeksiyonu olabilir böbrek ağrısı vuruyor o şekilde benim öyle olmuştu farklı bi durum yoksa eğer gece yatamamıştım ağrıyan tarafa tedirgin olmuştum çok şükür geçti doktorumun verdiğinilaçla ve bol suyla
Zeynooosekooo Rubbywoo ben suyu hiç içemiyorum eşimde susuzluktan olduğunu söylüyor ama o kadar kötü bişe ki o an ölmek istiyorum asla nefes alamıyorum. Siz kendi doktorunuza mı söylemiştiniz başka bir bölüme mi gitmiştiniz
Rubbywoo Zeynooosekooo ben kendi doktoruma söylemiştim enfeksiyon zaten böbrekte büyüme olarak görülüyor ultrason cihazıyla bebege bakar gbi böbregi takip ediyolar hamilelikte normal bi durummuş ama tabi foktorun bakıp tedavi etmesi gerekli gerçekten tedirgin edici ni sancı aksatmayın gösterin doktora ilerlemesin hemen geçiyor zaten ilaçla
Zeynooosekooo umudumsun35 benim tam olarak kasıkta değil de boşluğumda daha çok böbrek tarafında oluyor
Zeynooosekooo Rubbywoo kontrole gittiğimde göstericem gerçekten dayanılacak gibi değil çok acı çekiyorum:/
Rubbywoo Zeynooosekooo Zeynooosekooo enfeksiyonda çok beklenilcek bişey değil erkenden görmesi daha iyi olur bence çok beklemeyin ben sabahına gitmiştim çok şükür rahatladım
Zeynooosekooo @“Rubbywoo”# Rubbywoo eşimin mesleğinden dolayı köy gibi bir ilçede yaşıyoruz. En yakınımız Elazığ sürekli de gidip gelmesi zor oluyor. Yoksa şimdiye çoktan gitmiştim ama bende endişeleniyorum bişe çıkacak diye. İlk fırsatta gideceğim hemen
caglayaman Doğumdan sonra ameliyat olucam şuanlık bi sıkıntı yok sadece ağrılarım olucakmış işte sabahları uyandığımda çok oluyo ya
Zeynooosekooo caglayaman benimde özellikle sabahları oluyor uykudan uyanıyorum çok canım acıyor. Bunun için hangi bölüme gitmek gerekiyor acaba
caglayaman Benim kadın doğum doktorum gönderdi ultrasona kağıt yazdı ama dahiliye sanırım ama ihmal etme git