momofmychildren Aslidemir2334 midemde batma ve ağrı oluyor regl sancısı gibi sancı normal mi bilmiyorum ve aşırı gaz sancısı var
Mrvslcht Aslidemir2334 bende de iş yaptıgımda oluyor bel agrısı zaten skolyoz var bende bel agrısına alışkınım ama çok halsizlik var bişey yapasım gelmiyor bide sürekli acıkıyorum
momofmychildren Aslidemir2334 bel ağrısı da var normalde belime yastık koymam şimdi koymadan oturamiyorum
seymanuryldrm Benimde belim ağrıyor hafif kasık ağrısı var birde nasıl desem vajina iç dudaklarına batma hissi var sizde de var mı karnım ağrıyor bazen regl olacak gibi
Aslidemir2334 Yavru-kus benımde aynı sadece sırt ağrım bende 4 haftalıken ögrendım o zamanda ağrım vardı
Mrvslcht Aslidemir2334 2.gebeliğim bi kzıım var o yüzden bu halsizlik kötü oluyor umarım uzun sürmez keseni gördünmü
Mrvslcht Aslidemir2334 var bel agrısıı hep vardı bende halada var uyku inanılmaz halsizim hiçbişey yapasım gelmiyor normalde çok enerjik bi insanım
Mrvslcht Elylm ben 5+2 de gittim gördüm canım sadece kese göründü ama kalp atışı ve bebek için cuma gideceğim
Mery60 Belimde ve kasıklarımda ufak tefek ağrm var ama bugün bir de hafif bir mide bulanması başladı. Kızlar İnşaAllah hepimiz sağlıkla alırız kucaklarımıza. 🙏
Efo123 Ben de 5 haftalik hamileyim mide bulantim oluyo hafif kasık agrisi bel agrisi var bi tane oglum var bu ikinci gebeligim
annelik_4 Aslidemir2334 5.haftadan gün almaktayım arada bir sancı giriyor sonra çıkıyor bide sıcak basmaları oluyor geceleri