12+2 yiz bizde 🫶 salı günü kontrolümüz var hayırlısıyla 😊 aşırı gaz birikmesi ve mide bulantısı yasıyorum, agzımda da mide bulandırıcı bir tat var hala gecmedi hele sabah uyanınca nefrey ediyorum o tattan🤢 ama bebiş için değer😊 bazen de karın agrısı oluyor sanırım rahim büyüdüğü için