Elifmeral ben kontrole gittim bi cocugum var zaten ikinciyi istiyorum bu 3. Ay denememis doktora gittim yumurtaliklarin iyi dedi benim adetim hep duzenliydi zaten tam28 günde bir olurum 2 aydir gecikme oluyo doktor dedi gebelik dusununce hep olur bunlar dedi karindan ultrasonda yumurtaliklarin iyi dedi gun asiri iliski onerdi o kadar yani bu ayda oyle yaptik ama 1 hafta sonrası duzenli ilerleyemedik insAllah tutmustur