Daisy0000 Selnsn 3 ay 8 gün oldu kilo olarak zayıfladım ama göbek hala var maalesef :( Dikişlerin tam anlamıyla iyileşmesini bekliyorum, sonrasında karın çalışacağım
Kayaozge Selnsn 6 ay oldu doğum yapalı ama sezaryan göbeğim hala gitmedi gidecek gibi de durmuyor zaten 🤭
Cevriye_lafci Selnsn 4 aylık çocuğum var ama sezaryen göbeği hala duruuyo bazen gidiyor geri geliyor bende anlamıyorum
Selnsn Pamuk korkuyorum böyle kalcak diye ☺️ bi korse takayım dedim dikişlerim acıdı mecbur beklicem o zaman 🤷🏻♀️
Vandb Bunu bilimsel olarakta söylüyorlar sezeryan göbeği diye birşey söz konusu değil normalde olsa sezeryan da rahim 40 gün içerisinde anca eski haline dönüyor.
MerveG17 Benimde 2 ay oldu doğum yapalı. Doğru düzgün kilo veremedim 😢göbek için egzersizlere başlayayım diyorum
Daisy0000 MerveG17 Yapmayın çok erken,dış dikişler iyileşmiş olsa da iç dikisler belki tam olarak iyileşmemiştir. Ben 6.ayı bekliyorum sonrasında karın çalışacağım.Doktorumda zaten 6ya kadar yürüyüş dışında agir spor yapmaya kalkma dedi
Daisy0000 MerveG17 Benim 3 ay 9 gün oldu sert bi koşu yürüyüş vs yapayım dikişim sızlıyor, karın çalışmak için çok erken olduğunu oradan anladım
Anneoluyorumm00 Selnsn benim ilk gün yok oldu gibi 1 ay sonra çıkmaya başladı resmen 😂 şimdi 1 buçuk yaşında bebeğim ama göbek bırakmış gibiyim