Arven62 hersey gayet yeterli fakat yanınıza külot almanıza hiç gerek yok depend kullanılıyor sadece külot giymeye gerek olmuyor bu arada dependi bol alın yanınıza eğer biterse muadilleri gerçekten çok kötü benim hastane çantamda depend bitince canped almıstı elim eczaneden aşırı kötüydü , birde hemşireye benek için verilecek şeyler arasında alt açma örtüsüne gerek yok bu arada ben ağustosta 26 da Kocaeli de doğum yaptım havalar gerçekten sıcaktı buna rağmen hemşire 2 takım takım 2 battaniye istedi bilginiz olsun Şuan havalarda serin sizde öyle koyun isterseniz