Arven62 eksik yok bence hatta fazlası var, 36. Haftadayim 1 elbise gecelik, 1 pijama takımı, fotoğraf çekimi için bana 1 sabahlıklı gecelik terlik lohusa takımı, eşime beyaz gömlek koydum, bebeğe doğunca giydirmeye takım, fotoğraf çekimi için tulum, bide yedek takım koydum, 5 bez 1 ıslak mendil, biberon emzik, dağıtacağım çikolata magnet koydum bu kadar 😊