Kızlar ben 4 senelik evliyim ve tüp bebek tedavisi gorucem nasipse ama adet günüme 1 hafta varken göğüs çevrem şiddetli ağrıyo dokununca ve akıntım vardı test yaptım 2 gün önce 10 20 dk içinde çizgi çıkmıştı silik o yüzden önemsemedim kuruma çizgisi diye ama bugünde içime bı kuşku düştü ve şimdi test yaptım tabiki ilk idrar değil ama 5 dk içinde silik bir çizgi çıktı ve kafamı kurcaladı gece gece kuruma çizgisi olabilirmi diye ayrıca kaset testlerde gecikince daha net çıktığı için bu biraz beni şaşırttı suda damlattim gitmedi çizgi çizgi bı 10 dk oluyo su damlatalı

