Neslihankoksal önce suni sancı vereler sonra doğuramazsan sezeryana alırlar yani ben böyle biliyorum benim beneğim de 3800 olmuş 39. Haftadayım bugün gittim devlete 42 ye kadar yoku var bekleyelim dedi de bu kadar kiloluyu doğurmak riskli değil mi ki benim ilk gebeliğim açılmam da yok. Devlette bugün çok tedirgin oldum tansiyonum 14 e 9 çıktı