Nursumeyye5 aynısını bana da yaptılar sonra dan artık aradm söyledim zamanı gecmedimi 28 haftalık oldum dedim sizin ilk gebeliginzide tetonoz aşınız tam doz olmuş size olmuycak 10 senede bir yenilenirmis tam doz olanlarda o yüzden yapmadılar belki sizde öyle sinizdir arayn sorun