slmdmrl yani siz bilirsiniz tabi ki ama ben olsam çektirirdim büyük şehirlerde c kollu görüntüleme tekniği var çekim sırasında ağrı olmuyor ama sonrasında adet sancısı gibi ağrı oluyor size öneririm o yöntemle rahim filmini öneririm. 3düşük yaptım ve poliplerim olduğunu anca rahim filmi çekilince anladım kandan anlaşılan bir durum değil. Ve kürtajlardan dolayı rahmim yapışmıştı ki iyiki ileri düzey değildi. Ama iki kere histereskopi oldum kimse bana rahim filmi çekil demediği için.