Tam 14 ay önce bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım .O zamandan bu zamana hamile kalamıyorum.Doktor değiştirdim ancak jicbir sorun gözükmüyor. 36 yaşındayım yumurta kalitesini artırmak için gonal f igne ve famera verdi kullandım ama yine hüsran …15 yaşında bir kızım var ve ben tekrar 2.ci çocuğum olsun diye hala uğraşıyorum. Başına böyle bisi gelen var mı ?