prensinannesi2024 Kızlar e bebekten böyle bişey aldım ama olurmu acaba içinede atleti çorabı başka ne giriyorsa koycam
Nurr_22_22 prensinannesi2024 içine çitli badi çorap şapka zıbın doğum kış ayındaysa battaniye bebek bezi bunlar oluyor
Daisy0000 prensinannesi2024 İlk verdiğiniz kıyafet zaten genelde kan oluyor, o yuzden bence idareten bi kıyafet verin,odaya çıkınca istediğinizi giydirirsiniz
Nurr_22_22 prensinannesi2024 battaniye de ekleyin hastane sıcak olsa da daha yeni doğdukları için adepte olamazlar ortama
prensinannesi2024 Daisy0000 bunları vercem ama bask ane koysam diye düşünüyorum olur demi tulum ziyaret günü değiştircem
prensinannesi2024 Nur_50 citcitsiz demi 1p hastane çıkışlatinda var ilk onu giydirip üstüne atlat giydiriyorlar sanirim
Nur_50 prensinannesi2024 çıtçıtlıda alabilirsin beyaz sıfır kol zıbın çıtçıtlı aldım ben içten giydireceğim 5 li hastane çıkışı ilave bu çıtçıtlıyı bide bez ile penye battaniye koyacam tamamdır 🙂🌼
Nur_50 prensinannesi2024 ha sen şu eski içlik diyon 😃o bence gereksiz içlik olarak mantığıda değişik göbek düşene kadar kimi onu kullanıyor ben almadım ondan
hsizyl prensinannesi2024 aşkm tulum kabul etmiyolar bi içlik üstüne zıbın üst alt çorap şapka eldiven bataniye olması gerekiyo bende aralık sonu doğum yapacağım
Annesii23 hsizyl neden kabul etmesinler hatta benim doğum yaptığım hastane kendisi giydiriyodu bizim verdiklerimizi istemediler tulum giydirmislerdi
hsizyl prensinannesi2024 olabilir ben devlete gittim ilk dogumumda kadina tulum verince dedi bu ne hemsire artik kendi hazirlamisti 🤣🤣